Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala handelsplatser

Picard ökar i krisen – och är redo att lansera e-handel: ”Redan plockat och packat”

Publicerad: 29 maj 2020, 06:59

Foto: Andreas Heneborn

När svenska konsumenter bunkrade varor i mars fick även djupfrystkedjan Picard en rejäl släng av sleven. Och snart är det premiär för kedjans e-handelslösning.


Ämnen i artikeln:

DagligvarorE-handelPicardCorona

Läs mer: Hetare siffror från Picard – nära nollresultat: ”Går inte att styra från Paris”

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News