Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala handelsplatser

Per Sigvardssons agenda: Så ska han få XXL att öka farten

Publicerad: 6 mars 2019, 10:38

I går drog Per Sigvardsson igång jobbet som ny Sverigechef för XXL. Här är hans tankar om konkurrensen i branschen, den största utmaningen och det viktigaste han tar med sig från Top-Toy.


Läs mer: Market avslöjar – här är XXL:s nya Sverigechef: ”Jag ser en enorm potential”

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln: