Digitala handelsplatser
Peak Performance hårdsatsar på direktförsäljning till konsument
Publicerad: 1 juni 2021, 07:53
De kommande åren ska tillväxten för Peak Performance främst ske genom direktförsäljning till konsument, DTC. Det slår Martin Hansson, vice president omnichannel fast: ”Andelsmässigt kommer DTC utgöra en betydande andel av vår affär.”
Martin Hansson summerar pandemiåret 2020 på samma sätt som många andra aktörer i detaljhandeln: Minskad butiksförsäljning, men snabbt växande e-handel.
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.