Digitala handelsplatser
Parfym.se i upphottad kostym: ”Otroligt bra grund för att fortsätta utvecklas”
Publicerad: 22 juni 2020, 08:24
Parfym.se har uppdaterat sin sajt och sin grafiska profil. ”Det vi ville åstadkomma var att modernisera vår sida för att bättre reflektera det premiumsortimentet vi erbjuder”, säger vd Darko Drašković .
Läs mer: Parfym.se går offline – och tar över lokal och personal från tidigare konkurrent
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 2 797 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 3 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.