lördag23 september

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala handelsplatser

Parfym.se i upphottad kostym: ”Otroligt bra grund för att fortsätta utvecklas”

Publicerad: 22 juni 2020, 08:24

Parfym.se har uppdaterat sin sajt och sin grafiska profil. ”Det vi ville åstadkomma var att modernisera vår sida för att bättre reflektera det premiumsortimentet vi erbjuder”, säger vd Darko Drašković .

Ämnen i artikeln:

Parfym.seE-handelHälsa och egenvård

Daniel Norman

daniel.norman@bonniernews.se


Läs mer: Parfym.se går offline – och tar över lokal och personal från tidigare konkurrent

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 2 797 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 3 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev