Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala handelsplatser

Parfym.se i upphottad kostym: ”Otroligt bra grund för att fortsätta utvecklas”

Publicerad: 22 juni 2020, 08:24

Parfym.se har uppdaterat sin sajt och sin grafiska profil. ”Det vi ville åstadkomma var att modernisera vår sida för att bättre reflektera det premiumsortimentet vi erbjuder”, säger vd Darko Drašković .


Ämnen i artikeln:

Hälsa och egenvårdE-handelParfym.se

Läs mer: Parfym.se går offline – och tar över lokal och personal från tidigare konkurrent

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev