Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala handelsplatser

Nu följer Facebook kunden ända in i butiken

Publicerad: 23 juni 2016, 07:38

Facebooks nya annonsformat spårar kunden – ända till kassan. ”Ett tydligt sätt att visa effekten av annonspengarna”, säger e-handelsexperten Fredrik Palm.


Ämnen i artikeln:

HemelektronikMedia, lek och nöjeMedia och underhållningE-handelSociala medier

Nio av tio försäljningskronor i svensk sällanköpshandel kommer in via fysiska butiker – men allt fler annonser flyttar ut på nätet.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev