Digitala handelsplatser
Nio kedjor: Så har vi vässat vår e-handel under corona
Publicerad: 22 april 2020, 07:53
Foto: Shutterstock
Coronakrisen har ökat intresset för e-handeln och efterfrågan på snabba leveranser med minimal fysisk kontakt. För många av kedjorna har det höga trycket på e-handeln gjort att man tvingats att snabba upp utvecklingen och nyanställa lagerpersonal. Market har talat med nio kedjor som vässat sina e-handelsstrategier.
Ämnen i artikeln:
ApoteketClas OhlsonElonJulaJyskKronans ApotekLindexMioNetonnetE-handelHemelektronikHeminredningModeDetaljhandelnCoronaBild 1/2 Kristina Wärmare, PR- & kommunikationschef på Netonnet.
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.