torsdag8 juni

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala handelsplatser

Nio kedjor: Så har vi vässat vår e-handel under corona

Publicerad: 22 april 2020, 07:53

Foto: Shutterstock

Coronakrisen har ökat intresset för e-handeln och efterfrågan på snabba leveranser med minimal fysisk kontakt. För många av kedjorna har det höga trycket på e-handeln gjort att man tvingats att snabba upp utvecklingen och nyanställa lagerpersonal. Market har talat med nio kedjor som vässat sina e-handelsstrategier.

Ämnen i artikeln:

ApoteketClas OhlsonElonJulaJyskKronans ApotekLindexMioNetonnetE-handelHemelektronikHeminredningModeDetaljhandelnCorona

HP


Bild 1/2  Kristina Wärmare, PR- & kommunikationschef på Netonnet.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev