Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala handelsplatser

Nio av tio gör spontanköp när de e-handlar mat – suget efter färskvaror är störst

Publicerad: 9 november 2017, 10:42

Nio av tio som e-handlar mat gör spontaninköp. Främst är det fler färskvaror än planerat som hamnar i kundkorgen. Det visar DLFs nya studie Sanningens ögonblick.


Ämnen i artikeln:

DagligvarorE-handel

DLF har tillsammans med Retail Academics genomfört en studie av nätköp. Inköpen gjordes från Mathem och Coop Online.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

DagligvarorE-handel

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News