Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala handelsplatser

Nellys egen tv-serie engagerar: ”Vi är glada och stolta över Filter”

Publicerad: 26 oktober 2017, 08:13

På bara två månader hade Nellys egen dramaserie Filter 700 000 tittare. ”Vi har skapat engagemang hos vår målgrupp”, säger vd Jan Wallsin.


Ämnen i artikeln:

KläderE-handelNelly

Nellys egen dramaserie Filter hade premiär i juni. Där får tittarna följa tre unga kvinnor, med Nelly i spetsen, i deras vardag i Stockholm. Serien ska spegla livet för Nellys målgrupp där

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

KläderE-handelNelly

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev