Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala handelsplatser

Nelly ger männen ett eget rum: "Vi ska bli tydligare"

Publicerad: 25 februari 2014, 10:48

Modesajten Nelly satsar mer på kläder för killar med NLY Man. "Männen som målgrupp har en stor potential", säger Nellys vd Magnus Månsson till Market.


Ämnen i artikeln:

ModeE-handelNelly

Nu satsar Cdon Groups klädjätte Nelly.com mer på mode för män.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

ModeE-handelNelly

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News