Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala handelsplatser

Nätjättens plan – efter rekordåret: ”Jag kan inte se ett 2021 som inte innehåller nya förvärv”

Publicerad: 11 januari 2021, 09:54

E-handelsjätten BHG Group summerar ett extremt tillväxtår för sina inrednings-, design- och byggsajter. Här berättar koncernchefen Adam Schatz varför de utökar ledningsgruppen, tjänstefieringen, planen för Oslo och den största utmaningen under 2021.


Ämnen i artikeln:

ByggHeminredningE-handelCorona

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News