Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala handelsplatser

Mios vd: Därför slår vi branschen – år efter år

Publicerad: 3 mars 2016, 08:15

Foto: Mio

Mio hade ett urstarkt 2015. För femte året i rad växte kedjan dubbelt så mycket som branschindex. ”Vi har ett överlägset kunderbjudande”, säger vd Björn Lindblad.


Ämnen i artikeln:

HeminredningE-handelEkonomiMio

Mio har 49 månader med obruten tillväxt bakom sig. 2015 steg försäljningen till 4,4 miljarder kronor, en ökning med 22,9 procent totalt och 20,3 procent i jämförbara enheter.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev