Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala handelsplatser

Mio summerar sitt bästa halvår någonsin – tillväxten landar på 300 miljoner

Publicerad: 13 november 2017, 08:51

Foto: Jamin Pirnia

Mio hade en tillväxt på 300 miljoner kronor under det första halvåret på det brutna räkenskapsåret. ”Det starkaste halvåret någonsin”, säger vd Björn Lindblad.


Ämnen i artikeln:

HeminredningE-handelMio

Under det första halvåret på det brutna räkenskapsåret, maj-oktober, har Mio haft en tillväxt på 300 miljoner kronor, rapporterar kedjan.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

HeminredningE-handelMio

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News