Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala handelsplatser

Mat på nätet växer så in i Norden – här är utmaningarna

Publicerad: 2 oktober 2018, 06:20

Kräsna konsumenter i Danmark, stora avstånd i Norge och finska nätkunder som föredrar att köpa annat än mat. Utmaningarna skiljer sig stort ­– här är knäckfrågorna för att mat på nätet ska kunna fortsätta att växa i Norden.


Ämnen i artikeln:

LivsmedelE-handel

E-handeln med mat i Norden har en sak gemensamt: Den växer.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

LivsmedelE-handel

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News