Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala handelsplatser

Marks and Spencer gör som konkurrenterna – börjar sälja mat på nätet

Publicerad: 3 maj 2017, 06:43

Foto: Susan Karling

Anrika Marks and Spencer gör som konkurrenterna – satsar på mat på nätet. Tidigare har kedjans kunder enbart kunnat handla non food-sortimentet över nätet.


Ämnen i artikeln:

DagligvarorE-handel

130 år gamla brittiska varuhuskedjan Marks and Spencer höll emot in i det längsta, men nu erkänner företagets vd, Steve Rowe, att M&S riskerar att hamna på efterkälken om man

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

DagligvarorE-handel

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News