torsdag1 juni

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala handelsplatser

Lexington lanserar 3D-butik – nu kan kunden handla i flaggskeppet hemifrån

Publicerad: 27 mars 2020, 13:02

När corona-oron får kunderna att stanna hemma vill Lexington attrahera dem på annat sätt – med 3D-shopping. ”Du får en upplevelse mer än att bara klicka på en produkt”, säger vd Kristina Lindhe.

Ämnen i artikeln:

LexingtonE-handelHeminredningModeShoppingUpplevelser

HP

Helen Preutz

helen.preutz@bonniernews.se


I går lanserade mode- och inredningskedjan Lexington sin 3D-butik. Syftet med butiken är att ge känslan av att kliva rakt in i den fysiska flaggskeppsbutiken på Birger Jarlsgatan i Stockholm.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev