Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala handelsplatser

Leksaksjätten storsatsar online: ”Vi har ett väldigt positivt driv framåt”

Publicerad: 25 juni 2018, 07:45

Toys R Us och BR Leksaker ökar farten med stora investeringar på nätet. Här sammanfattar koncernchefen Per Sigvardsson läget. ”Vi har blivit mycket snabbare på att få saker att hända”, säger han till Market.


Ämnen i artikeln:

Lek och hobbyE-handelTop-ToyDigitalisering

Läs mer: Koncernchefen reder ut: Så är läget för varumärket Toys R Us i Norden

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev