Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala handelsplatser

Last mile-landskapet förändras snabbt – därför är hemkört hetare än någonsin

Publicerad: 16 september 2020, 13:25

Foto: Henrik Eliasson

Det är inte bara e-handeln som har exploderat under pandemin. Även hemleveranserna ökar dramatiskt – och är här för att stanna. ”Moderna last mile-lösningar tar över allt mer,” säger Simon Strindberg, kommunikationschef på Budbee.


Ämnen i artikeln:

E-handelDetaljhandelnHUIInstaboxBudbee

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News