Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala handelsplatser

Lågprisutmanaren växer i nya format: ”Vi passar in”

Publicerad: 3 maj 2017, 05:35

Foto: Michael Sandsjö

Lågprismodekedjan Club Xprs satsar på e-handel – och på butiker i köpcentrumlägen. ”Vi kan ta en intressant position både på nätet och i de nya lite mindre formaten”, säger grundaren Victor Appelqvist.


Ämnen i artikeln:

KläderE-handelButik

Under förra året etablerade sig den nya lågprismodekedjan Club Xprs i fyra externhandelsområden runt om i landet.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

KläderE-handelButik

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News