Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala handelsplatser

Konsumenternas dom: Upplevelsen är oviktig i e-handeln

Publicerad: 27 februari 2018, 13:24

Upplevelser lyfts ofta fram som den fysiska handelns ryggrad och muskler. Men i e-handeln räknas inte upplevelsen till det mest avgörande. Det visar Markets undersökning E-handelns hetaste butiker 2018.


Ämnen i artikeln:

HeminredningE-handel

Kundupplevelsen har generellt begränsad betydelse när konsumenterna ska välja en nätbutik.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

HeminredningE-handel

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News