Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala handelsplatser

Juniper utmanar jättarna – med vässad kundupplevelse: ”Såg att mycket kan göras bättre”

Publicerad: 28 januari 2021, 13:30

Juniper vill förmedla känslan av ett boutiquehotell – genom ett helt nytt sätt att sälja sängkläder. Grundaren Mathilda Wibom Westerberg tyckte att det var svårt för kunderna att köpa sängkläder online och ville utmana genom en unik shoppingupplevelse. ”Det är en produkt som egentligen är lämpad att köpa online och det ville jag bygga vidare på”, säger hon.


Ämnen i artikeln:

HeminredningE-handel

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

HeminredningE-handel

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News