Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala handelsplatser

Jotex redo att satsa utanför Skandinavien: ”Vi är i konstant utveckling”

Publicerad: 11 mars 2020, 12:15

Katalogen är skrotad och i dag är istället de över 330 000 följarna på Instagram en viktig bas i Jotex resa mot framtiden. ”Jag är inte en person som tycker bolag ska stagnera och tycka man är bra nog”, säger Jotex vd Peter Keerberg som nu på allvar vill ta det klassiska bolaget utanför Skandinavien på egna meriter.


Ämnen i artikeln:

HeminredningE-handel

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

HeminredningE-handel

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev