Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala handelsplatser

Jätteoffensiven – så ser Coops nya e-handel ut

Publicerad: 25 juni 2018, 08:01

Coop går på digital offensiv och satsar på fullskalig e-handel på många fler orter. Målet är rejäl tillväxt online. ”Vi siktar på samma marknadsandel som i fysiska butiker”, säger affärsområdesdirektören Catrin Folkesson till Market.


Ämnen i artikeln:

DagligvarorE-handelCoop

Coop var först av de stora dagligvarukedjorna med e-handel och nu accelererar Coop Sverige och de omsättningsmässigt stora föreningarna sina investeringar online.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

DagligvarorE-handelCoop

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev