Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala handelsplatser

Interflorachefen om att blomstra i krisen, 100-åriga rekordet och egna julönskan: ”Världen skulle bli bättre då”

Publicerad: 8 december 2020, 13:00

Foto: Henrik Folkesson

I den mån man alls kan tala om ”vinnare” i samband med corona så är Interflora definitivt en av dem. Under pandemin har onlineförsäljningen mer än fördubblats. ”Våra produkter har blivit känslobudbärare”, säger vd Nina Lindvall.


Ämnen i artikeln:

HeminredningE-handelInterfloraCorona

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News