onsdag7 juni

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala handelsplatser

H&M utökar samarbetet med Alibaba – ytterligare varumärken hos Tmall

Publicerad: 15 december 2017, 06:52

Foto: Shutterstock

Monki finns där redan. Nu börjar H&M att sälja sina mode- och heminredningsprodukter på på kinesiska Tmall. ”Ett viktigt komplement”, säger vd Karl-Johan Persson.

Ämnen i artikeln:

SortimentH&MH&M HomeE-handelHeminredningMode

Daniel Norman

daniel.norman@bonniernews.se


H&M-koncernen omsätter elva miljarder kronor i Kina och har över 500 fysiska butiker samt e-handel i landet.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev