Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala handelsplatser

Här tar Biltema nästa steg på sin digitala resa: ”Bara startskottet”

Publicerad: 12 mars 2020, 13:04

Foto: Daniel Norman

Biltema fortsätter sin digitala satsning. I dag lanseras en uppdaterad app. ”Vi arbetar kontinuerlig med att skapa en bättre kundupplevelse”, säger digitala chefen Daniel Berg.


Läs mer: Biltema satsar digitalt – men säger fortsatt nej till e-handel: ”Modern kundupplevelse”

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev