lördag25 mars

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala handelsplatser

Här ska Willys växa på nätet

Publicerad: 7 november 2016, 09:02

Willys har fått en rivstart med sin e-handel. Nu utökar kedjan – med fler butiker och städer. ”Intresset för att handla mat på nätet ökar”, säger vd Thomas Evertsson.

Ämnen i artikeln:

WillysE-handelDagligvarorLivsmedel

Thomas Ohlén

thomas.ohlen@bonniernews.se


Willys lanserade sin e-handel i liten skala i maj med tre upphämtningsstationer i Stockholmsområdet och Kungsbacka men nu ökar lågpriskedjan lanseringstakten.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev