Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala handelsplatser

Här klår Intersport branschen – satsning på nätbutik och lager har gett ett säljlyft

Publicerad: 21 juni 2018, 09:18

Foto: Daniel Norman

Ett nytt lager kombinerat med en utveckling av nätbutiken har gett Intersport ett säljlyft online. ”Sedan lagerflytten ligger vi på 58 procent i tillväxt”, säger Tomas Paepke, supply chain manager.


Ämnen i artikeln:

Sport och fritidE-handelIntersport

Läs mer: Så ska han få fart på Intersport: ”Vi har vänt upp och ned på hela bolaget”

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev