Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala handelsplatser

Här har Jeansbolaget skapat en egen onlinelösning: ”Där kan vi vara mer personliga”

Publicerad: 27 maj 2020, 06:51

Foto: Daniel Norman

Jeansbolaget har ingen central e-handelslösning. För butiken i Västervik har i stället Instagram blivit en viktig säljkanal. ”Där kan vi vara mer personliga”, säger Micha Karlsson som äger butiken.


Ämnen i artikeln:

KläderE-handelSociala medierDigitaliseringJeansbolaget

Läs mer: Succékedjan dissar e-handel: ”Vi tror på kundmötet”

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev