Digitala handelsplatser
Här är Zalandos offensiva plan för 2018: ”Vi ska växa mer än marknaden”
Publicerad: 1 mars 2018, 10:01
Zalando sätter nya mål – här är modejättens fyra nyckelområden för 2018. ”Vi ska fortsätta växa”, säger vd Ruben Ritter.
Zalando stänger böckerna och fastslår resultatet för ett starkt fjolår.
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.
Redan prenumerant? Logga in