Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala handelsplatser

Här är Elons nya onlinesatsning: ”Vi vill öka konverteringen”

Publicerad: 17 mars 2020, 08:28

I mitten av april förra året inledde fackhandelskedjan Elon Group och Electra Gruppen ett samarbete. Nu sjösätts en av de stora satsningarna: En helt ny e-handel, med rumskänsla och augmented reality. ”Vi kommer att dubblera antalet produkter och nå en mycket bredare målgrupp”, säger Jakob Dahlner, e-handelschef.


Ämnen i artikeln:

HemelektronikE-handelElonElectra GruppenElon Ljud & Bild

Läs mer: Elonchefen om stora förändringsresan: ”Kanske krävdes en galen fransman”

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev