Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala handelsplatser

Handlarna rusar till nya trenden – så har det gått: ”Dubblerad konvertering”

Publicerad: 2 juni 2020, 08:11

Live video shopping har exploderat under våren. Intersport kallar det ”the new black” och med dubblad konvertering, ökat snittordervärde och ökat engagemang ser Gina Tricot fenomenet som ett vinnande koncept som är här för att stanna. Experten spår att det kan bli räddningen för fysisk butik.


Ämnen i artikeln:

E-handelSociala medierApoteaIntersportKjell & CompanyOdd MollyinnovationerDetaljhandelnCorona

Maryam Ghahremani, vd för Bambuser.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev