Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala handelsplatser

Han bygger koncept åt andra: ”Upplevelsen allt viktigare”

Publicerad: 8 november 2016, 06:42

Foto: Daniel Norman

Butiksupplevelsen blir allt viktigare. Det tror Anton Granlund på nystartade Slash.ten. Första uppdraget är att hjälpa lyxvarumärket Swarovski att erövra Sverige.


Ämnen i artikeln:

ModeAccessoarerE-handelButikskoncept

Affärsidén bakom nystartade bolaget Slash.ten är att ta fram konkurrenskraftiga butikskoncept åt internationella varumärken som vill kliva in i Sverige och åt e-handlare som vill starta fysiska butiker.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev