Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala handelsplatser

H&M tar hjälp av start up-bolaget Budbee för att fixa e-handelsleveranserna

Publicerad: 6 oktober 2017, 13:06

Foto: Shutterstock

H&M testar ett samarbete med Budbee i storstäderna. ”Vi hoppas att det blir permanent”, säger vd:n för leveransföretaget.


Ämnen i artikeln:

ModeE-handelH&MLeveranser

Budbee är ingen ny bekanskap, i alla fall inte för vd:n själv. Karl-Johan Persson är en av dem som investerat pengar i bolaget.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

ModeE-handelH&MLeveranser

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev