Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala handelsplatser

H&M kan lansera nya varumärken som bara säljer enstaka produkt

Publicerad: 7 september 2017, 12:48

Andra har gjort det framgångsrikt, lanserat varumärken som marknadsför enstaka produkter. Nu rapporteras H&M vilja gå i deras fotspår.


Ämnen i artikeln:

ModeE-handelH&M

Under de senaste åren har digitala butiker dykt upp som vara säljer en produkt. Bloggare och kändisar används för att lyfta varumärket i sociala medier. Daniel Wellington och Tom Hope

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

ModeE-handelH&M

Dela artikeln:

Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev