Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala handelsplatser

H&M-bossen efter lanseringen av Arket: ”Nytt varumärke nästa år”

Publicerad: 1 september 2017, 07:16

Foto: Gustaf Persson

Arket lanserades förra veckan. Redan nästa år planerar H&M att släppa ännu ett nytt varumärke. ”Vi tittar på fler”, säger Karl-Johan Persson.


Ämnen i artikeln:

ModeE-handelH&M

Cos, & other stories och Arket. Till det ska läggas förvärvet av Cheap Monday, Monki och Weekday samt satsningarna på specialsortiment inomH&M.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

ModeE-handelH&M

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev