Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala handelsplatser

Glöm omni – unified commerce är grejen: ”Omöjligt att få till en sömlös köpresa”

Publicerad: 7 mars 2019, 12:36

Går det verkligen att skapa en sömlös köpresa – eller unified commerce som det heter? Kanske. Eller inte alls. ”Det är ett visionärt begrepp att jobba mot. Men det finns utmaningar”, slog Karin Mineur, IT-chef på Kronans Apotek, fast under D-Congress.


Glöm omni. Nu pratar både konsulter och retailers om unified commerce i stället. Eller ”ett tillstånd där ett företag erbjuder sin kunder en sömlös och relevant köpresa över alla kanaler,

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News