Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala handelsplatser

Gap fångar upp barnfamiljer med prenumeration på babykläder

Publicerad: 12 oktober 2017, 08:14

Med en ny tjänst där en låda babykläder dimper ner var tredje månad vill amerikanska Gap göra barnfamiljer till trogna kunder.


Ämnen i artikeln:

ModeE-handelService

H&M-konkurrenten Gap, som driver cirka 1 600 butiker i ett 50-tal länder, satsar nu på att knyta småbarnsfamiljer till sig genom en ny prenumerationstjänst för babykläder. Var tredje månad kommer

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

ModeE-handelService

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev