Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala handelsplatser

Fyra nättjänster som förändrar handeln

Publicerad: 25 november 2015, 08:30

Foto: Urb-it

När svenskarna plockar upp innovativa nättjänster skapas nya förväntningar. Här är kraven på handeln som formas av Uber, Tinder, Snapchat och Urb-it.


Ämnen i artikeln:

DagligvarorModeE-handelShopping

Nya nättjänster lanseras i rasande takt och erbjuder nya idéer, tjänster och paketeringar. När nyhetens behag lagt sig blir de nya idéerna vardag för användarna – som kräver samma nivå

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev