Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala handelsplatser

Förväntade lyftet för e-maten – upp 25 procent: ”Kedjornas entré främsta förklaringen”

Publicerad: 14 augusti 2018, 09:52

E-handeln med livsmedel lockar fler hushåll. Prognosen är en tillväxt på 25 procent i år. ”Jättarnas satsning är främsta orsaken”, säger Svensk Digitalhandels vd Per Ljungberg till Market.


Ämnen i artikeln:

DagligvarorE-handel

Läs mer: Stark tillväxt för nätmaten – svenskarna vill sätta ihop kassen själva

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

DagligvarorE-handel

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News