Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala handelsplatser

Första leveransen avklarad – så når Mat.se ut till de olika riskgrupperna

Publicerad: 2 april 2020, 11:46

Foto: Pontus Edman

I måndags genomfördes de första leveranserna från den onlinebutik som Mat.se lanserat för kunder i olika riskgrupper. ”Än så länge handlar det inte om några stora volymer”, säger marknads- och PR-ansvarig Viveca Järhult. Men målet är att e-handlaren ska nå ut till fler.


Ämnen i artikeln:

DagligvarorE-handelLeveranserMat.seCorona

Läs mer: Mat.se öppnar ”jourbutik” online för de i olika riskgrupper

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News