Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala handelsplatser

Fler besöker Mio efter nätsatsning: "E-handeln är ett showroom för oss"

Publicerad: 20 februari 2014, 10:14

Foto: Gustaf Olsson

I december lanserade Mio e-handel. Sedan dess har antalet besökare på kedjans hemsida och i butikerna ökat med runt 25 procent. Vd Björn Lindblad är nöjd med utvecklingen.


Ämnen i artikeln:

HeminredningMio

– Det är många delar i det. Det är ett positivt momentum kring kedjan, vi har ökat kommunikationen. Till det har vi adderat e-handel. Det är en viktig del i

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

HeminredningMio

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News