Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala handelsplatser

Fem steg för att bättre utnyttja din kunddata: ”Lägst pris är inte längre nummer ett”

Publicerad: 27 november 2020, 10:06

Foto: Getty Images och SAS

Digitaliseringen leder till att världen förändras allt snabbare. Men genom AI och maskininlärning kan digitaliseringen även hjälpa företag att förutspå hur deras kunder kommer att agera. ”Agera personligt och agera i realtid, det är oerhört viktigt”, säger Stefan Borensjö, retailexpert på SAS.


Ämnen i artikeln:

Big dataDetaljhandeln

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Big dataDetaljhandeln

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News