Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala handelsplatser

Färska siffror: Här är tre viktiga faktorer som driver mat på nätet

Publicerad: 17 april 2018, 11:42

Foto: Kristin Lidell

Mat på nätet ökar – och det finns tre viktiga drivkrafter bakom trenden. Det visar undersökningen Matrapport 2018.


Ämnen i artikeln:

DagligvarorE-handel

Att handla mat online var en av de första kategorierna som provades under dotcom-eran vid millennieskiftet. Några av pionjärerna var Matomera och Netextra. Sett i backspegeln var detta för tidigt,

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

DagligvarorE-handel

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News