Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala handelsplatser

Facebooks retailchef om sociala medie-jättens planer: ”Vi känner handelns kunder”

Publicerad: 9 mars 2020, 14:09

Foto: Emil Nordin

Varje dag lockas miljarder användare på Facebook att lägga sina pengar i detaljhandeln. Nu vill den amerikanska jätten hjälpa svenska retailers att bättre förstå den nya digitala tiden.


Ämnen i artikeln:

E-handelSociala medierDetaljhandeln

Johnas Liljegren, Head of Retail för Facebook i Sverige.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev