Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala handelsplatser

Få fart på e-handeln i kristider: Fyra kritiska områden att fokusera på

Publicerad: 31 mars 2020, 07:53

Foto: Shutterstock

Att leverera popcorn till hemmets coronakarantän eller förse människor med skönaste skorna till promenaden. Pernilla Vinneby, vd på Knowit Experience Stockholm AB, manar den som vill lyckas med e-handel i coronakrisen att utgå från kundens behov, se vilken roll dina produkter kan spela i kundens liv och våga knyta nya samarbeten som gör att du blir en del av kundens ekosystem.


Ämnen i artikeln:

E-handelDetaljhandelnCorona

Pernilla Vinneby, vd på Knowit Experience Stockholm AB.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

E-handelDetaljhandelnCorona

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev