Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala handelsplatser

Experttips: Så undviker du de vanligaste missarna i kundtjänstchatten

Publicerad: 23 november 2020, 09:24

Foto: Getty Images

Kedjornas kundtjänstchattar får dåliga poäng i Better Business Chattindex. Men med små medel kan företagen förbättra upplevelsen för kunden. ”Det handlar om att coacha medarbetarna eller programmera botarna till att kunna ta tillvara på de här möjligheterna”, säger Lina Schölin, vd för Better Business World Wide.


Ämnen i artikeln:

E-handelGranngårdenDigitaliseringSällanköpshandeln

Chérie Dahlin, interim kundservicechef på Granngården." src="/sites/default/files/styles/preview/public/images/cherie-dahlin-granngarden.png?itok=S6nnhmvY"/>

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News