Digitala handelsplatser
Experttips: Så undviker du de vanligaste missarna i kundtjänstchatten
Publicerad: 23 november 2020, 09:24
Foto: Getty Images
Kedjornas kundtjänstchattar får dåliga poäng i Better Business Chattindex. Men med små medel kan företagen förbättra upplevelsen för kunden. ”Det handlar om att coacha medarbetarna eller programmera botarna till att kunna ta tillvara på de här möjligheterna”, säger Lina Schölin, vd för Better Business World Wide.
Chérie Dahlin, interim kundservicechef på Granngården." src="/sites/default/files/styles/preview/public/images/cherie-dahlin-granngarden.png?itok=S6nnhmvY"/>
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.