Digitala handelsplatser
Expertens fem tips: Så tar du din e-handel till Kina – och undviker fallgroparna
Publicerad: 10 oktober 2019, 13:40
Sugen på att etablera dig på den kinesiska e-handelsmarknaden? Var beredd på att kavla upp. Det krävs nämligen både kulturell koll, ekonomiskt tålamod och unika produkter om du vill lyckas.
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.
Redan prenumerant? Logga in