Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala handelsplatser

Experten: Se den övergivna kundvagnen som en möjlighet – två metoder som konverterar

Publicerad: 19 maj 2021, 13:44

Foto: Getty

Sju av tio digitala kundkorgar överges innan de kommer till kassan. Som e-handlare är det lätt att tro att det är ditt fel, när kunden i själva verket inte var redo att handla. Däremot innebär kvarlämnade korgar en unik försäljningsmöjlighet, säger John Ekman, grundare av Conversionista.


Ämnen i artikeln:

E-handelDetaljhandeln

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

E-handelDetaljhandeln

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News