Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitala handelsplatser

Experten om strävan att bli omni: ”Räcker inte med världens snyggaste sajt”

Publicerad: 23 januari 2018, 08:16

Alla vill bli omnikanalaktörer – men de flesta svenska kedjorna har en bit kvar till målet. Det menar Magnus Söderlund, professor i företagsekonomi. ”Minst färdiga är de med last mile”, säger han.


Ämnen i artikeln:

E-handelRetail Awards

Att möta kunden på kundens villkor och uppfylla alla förväntningar i olika kanaler blir allt mer komplicerat.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Överblick, fördjupning och snabb uppdatering om detaljhandeln
Nyhetsbrev som ger dig full koll på alla branschnyheter

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 3 195 kr ex. moms (ord. pris 3 995 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

E-handelRetail Awards

Dela artikeln:


Nyhetsbreven som ger dig bäst koll på detaljhandeln

Välj nyhetsbrev

Se fler branschtitlar från Bonnier News